Philip Morris International, acord cu Altria Group pentru o sumă de 2,7 miliarde de dolari

Philip Morris International a ajuns la un acord cu Altria Group, Inc. Acesta prevede încetarea relației comerciale dintre cele două companii, cu privire la vânzarea IQOS în SUA, din 30 aprilie 2024. Philip Morris International Inc. (PMI)(NYSE: PM) a anunțat astăzi un acord cu Altria Group, Inc. (Altria) care prevede încetarea relației comerciale dintre cele două companii, cu privire la vânzarea  IQOS, în SUA, din 30 aprilie 2024. După această dată, PMI va avea toate drepturile de a comercializa IQOS în S.U.A. Ca parte a acordului, PMI va plăti o sumă totală de 2,7 miliarde de dolari, din care 1 miliard de dolari au fost plătiți la începutul acordului. Restul sumei de 1,7 miliarde de dolari, plus dobânda, va fi plătit până cel târziu în iulie 2023.Philip Morris International a lansat Raportul Integrat 2021, care prezintă noua Strategie de sustenabilitate și Indicele de sustenabilitate IQOS este lider mondial în categoria produselor fără fum, cu o creștere puternică pe mai multe piețe internaționale. IQOS a pus bazele categoriei inovatoare de produse care încălzesc tutunul fără să îl ardă, a impulsionat creșterea categoriei și a devenit în 2021, în afara SUA,  la aproximativ șase ani de la lansarea comercială inițială, o afacere cu venituri nete anuale de 9 miliarde de dolari. În acest timp scurt, produsul a obținut cote de piață naționale de două cifre pe o serie de piețe asiatice, europene și alte piețe – toate cu diferite profiluri demografice și preferințe în ceea ce privește gusturile fumătorilor adulți.Philip Morris International a atins obiectivul de reprezentare a femeilor: 40% femei în funcții de management „Suntem pregătiți să investim în IQOS pentru a-l introduce pe piață la scară largă în SUA, valorificând capacitățile dovedite ale motorului nostru comercial excepțional, a cărui activitate se va derula la nivel național în timpul perioadei de tranziție până pe 30 aprilie 2024”, a declarat Jacek Olczak. „Planul de comercializare este clar, având în vedere canalele de distribuție și de retail bine stabilite în S.U.A. şi  suntem bine pregătiți să acționăm în mod autonom pentru a dezvolta IQOS și restul portofoliului nostru de produse fără fum, în cazul în care oferta pentru Swedish Match eșuează.”PMI este deja foarte avansată în planurile sale de comercializare a IQOS în SUA și se pregătește pentru producția internă, depuneri de dosare de autorizare importante – inclusiv  cereri de precomercializare a produselor din tutun (PMTA) pentru ILUMA în a doua jumătate a anului 2023 – precum și dezvoltarea capacităților de vânzare, distribuție, retail, programe adresate satisfacției consumatorului  și servicii de asistență în SUA în următoarele 18 luni.„Planurile noastre comerciale includ lansări la scară largă în orașe și regiuni cheie, cu un progres rapid către o prezență națională, și credem că produsele IQOS care încălzesc tutunul fără să îl ardă ar putea reprezenta aproximativ 10% din volumul total al unităților de țigări și tutun încălzit din SUA până în 2030. Estimăm un profit la nivelul industriei în SUA de peste 20 de miliarde de dolari în 2021, susținut de o marjă superioară pe unitate în comparație cu media pieței internaționale a PMI. Vedem o cale accelerată spre profitabilitate, cu o perioadă de recuperare atractivă a investiției, pe fondul absenței unei activități a PMI în domeniul produselor combustibile din tutun la nivel intern. Așteptăm cu nerăbdare să repetăm succesul nostru internațional în ceea ce privește conversia completă a adulților care, altfel, ar continua să fumeze, către alternative mai bune. Conform datelor din 2022 ale Centrului American pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), în SUA trăiesc aproximativ 31 de milioane de fumători adulți, iar eu cred că IQOS  –  singurul produs electronic cu nicotină care încălzește tutunul fără să îl ardă, căruia i s-a acordat o autorizație MRTP din partea Administrației pentru Alimente și Medicamente din SUA (FDA) și, care, este astfel recunoscut ca fiind adecvat pentru promovarea sănătății publice – poate juca un rol semnificativ în reducerea prevalenței fumatului.” –  Jacek Olczak, Chief Executive Officer.Banca de investiții Barclays a asistat PMI în această tranzacție. Declarații cu caracter previzional și precautAcest comunicat de presă conține proiecții ale rezultatelor viitoare și alte declarații cu caracter previzional, inclusiv declarații privind acordul cu Altria și beneficiile tranzacției; strategia de afaceri, așteptările și rezultatele; planurile comerciale și operaționale și execuția acestora; aprobările din partea autorităților de reglementare;  creșterea și oportunitățile de pe piața americană a produselor fără fum. Obținerea de rezultate viitoare este supusă unor riscuri, incertitudini și ipoteze inexacte. În cazul în care riscurile sau incertitudinile se materializează sau ipotezele care stau la baza acestora se dovedesc inexacte, rezultatele reale ar putea diferi semnificativ față de cele conținute în aceste declarații prospective. În conformitate cu prevederile „safe harbor” ale Private Securities Litigation Reform Act din 1995, PMI identifică factorii importanți care, individual sau în ansamblu, ar putea face ca rezultatele și efectele reale să difere semnificativ de cele conținute în orice declarații prospective făcute de PMI.Factori importanți care ar putea conduce la diferențe materiale între rezultatele efective și declarațiile cu caracter previzional includ riscuri și incertitudini legate de: posibilitatea ca beneficiile scontate ale tranzacțiilor recente sau ale celor în curs, inclusiv ale acordului cu Altria, să nu se materializeze conform așteptărilor; riscul ca aprobările din partea autorităților de reglementare necesare pentru tranzacție să nu fie obținute în timp util sau să nu fie obținute deloc sau să fie obținute sub rezerva anumitor condiții; creșteri ale accizelor și regimuri fiscale discriminatorii; creșterea restricțiilor de marketing și de reglementare care ne-ar putea reduce competitivitatea, ar putea elimina capacitatea noastră de a comunica cu consumatorii adulți sau ar putea interzice anumite produse ale noastre pe anumite piețe sau în anumite țări; probleme de sănătate legate de utilizarea tutunului și a altor produse care conțin nicotină și de expunerea la fumul de tutun ambiental; litigii legate de utilizarea tutunului și de proprietatea intelectuală; concurența intensă; efectele evoluțiilor economice, politice și de reglementare la nivel mondial și la nivelul fiecărei țări, dezastre naturale și conflicte; impactul și consecințele invaziei Rusiei în Ucraina; schimbările în comportamentul fumătorilor adulți; impactul COVID-19 asupra activității PMI; pierderea de venituri ca urmare a contrafacerii, contrabandei și achizițiilor transfrontaliere; investigații guvernamentale; cursuri de schimb valutar nefavorabile și devalorizări valutare și limitări privind capacitatea de repatriere a fondurilor; modificări nefavorabile ale legislației aplicabile privind impozitul pe profit; modificări nefavorabile ale costului, disponibilității și calității tutunului și a altor produse agricole și materii prime, precum și a componentelor și materialelor pentru dispozitivele noastre electronice; și integritatea sistemelor sale de informații și eficacitatea politicilor sale de confidențialitate a datelor. Profitabilitatea viitoare a PMI poate fi, de asemenea, afectată în mod negativ în cazul în care nu reușește să producă și să comercializeze produse cu risc redus sau dacă reglementările sau impozitarea nu fac diferența între astfel de produse și țigări; dacă nu reușește să introducă cu succes noi produse, să promoveze capitalul de marcă, să intre pe noi piețe sau să își îmbunătățească marjele prin creșterea prețurilor și creșterea productivității; dacă nu reușește să își extindă portofoliul de mărci pe plan intern sau prin achiziții și dezvoltarea de relații de afaceri strategice; sau dacă nu reușește să atragă și să păstreze cele mai bune talente la nivel mondial, inclusiv femei sau candidați diverși. Rezultatele viitoare depind, de asemenea, de predictibilitatea mai redusă a performanțelor categoriei noastre de produse cu risc redus.Philip Morris International (PMI) este o companie internațională de top din industria tutunului care  și-a propus să construiască un viitor fără fum și să își extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conțin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în țigări și produse fără fum, inclusiv produse care încălzesc tutunul (heat-not-burn), produse cu nicotină pentru uz oral sau produse cu vapori cu conținut de nicotină, care sunt vândute pe piețele din afara SUA. Din 2008, PMI a investit peste 9 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta științific și comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulții care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea țigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacități de evaluare științifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice și comportamentale, cât și studii ulterioare introducerii pe piață.

Îți recomandăm și

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *