Taxe mai mari pentru şoferi. Rovinietele vor fi mai scumpe pentru maşini mai vechi

Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură.„Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR. România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto.Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilorPentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu.„În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură. „Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR.Alte Articole Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru … Cât te costă să ajungi preot. Daniel Balaș, tânărul care …Se dau bani de la stat. Cine sunt copiii care vor primi lunar … Citeşte şi: Ce români nu mai pot avea permis de conducere. Anunțul momentului pentru toți șoferii   România, pe locul doi în topul țărilor cu cele mai vechi mașini din Uniunea Europeană România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto. Alte 1,8 milioane de autoturisme se încadrează în grupa de vârstă 20 de ani de ani și peste. Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilor Pentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu. „În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Grav accident rutier. Se întorceau de la Sfânta Parascheva. Polițiștii au înghețat când au văzut cine era în mașină Ce se întâmplă acum cu Ana Maria Pantaze, croitoreasa care a câștigat Românii au talent în 2019. Din păcate, viața nu i s-a schimbat prea mult Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură. „Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR.Alte Articole Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru … Cât te costă să ajungi preot. Daniel Balaș, tânărul care …Se dau bani de la stat. Cine sunt copiii care vor primi lunar … Citeşte şi: Ce români nu mai pot avea permis de conducere. Anunțul momentului pentru toți șoferii   România, pe locul doi în topul țărilor cu cele mai vechi mașini din Uniunea Europeană România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto. Alte 1,8 milioane de autoturisme se încadrează în grupa de vârstă 20 de ani de ani și peste. Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilor Pentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu. „În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Grav accident rutier. Se întorceau de la Sfânta Parascheva. Polițiștii au înghețat când au văzut cine era în mașină Ce se întâmplă acum cu Ana Maria Pantaze, croitoreasa care a câștigat Românii au talent în 2019. Din păcate, viața nu i s-a schimbat prea mult Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură. „Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR.Alte Articole Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru … Cât te costă să ajungi preot. Daniel Balaș, tânărul care …Se dau bani de la stat. Cine sunt copiii care vor primi lunar … Citeşte şi: Ce români nu mai pot avea permis de conducere. Anunțul momentului pentru toți șoferii   România, pe locul doi în topul țărilor cu cele mai vechi mașini din Uniunea Europeană România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto. Alte 1,8 milioane de autoturisme se încadrează în grupa de vârstă 20 de ani de ani și peste. Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilor Pentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu. „În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Grav accident rutier. Se întorceau de la Sfânta Parascheva. Polițiștii au înghețat când au văzut cine era în mașină Ce se întâmplă acum cu Ana Maria Pantaze, croitoreasa care a câștigat Românii au talent în 2019. Din păcate, viața nu i s-a schimbat prea mult Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură. „Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR.Alte Articole Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru … Cât te costă să ajungi preot. Daniel Balaș, tânărul care …Se dau bani de la stat. Cine sunt copiii care vor primi lunar … Citeşte şi: Ce români nu mai pot avea permis de conducere. Anunțul momentului pentru toți șoferii   România, pe locul doi în topul țărilor cu cele mai vechi mașini din Uniunea Europeană România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto. Alte 1,8 milioane de autoturisme se încadrează în grupa de vârstă 20 de ani de ani și peste. Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilor Pentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu. „În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Grav accident rutier. Se întorceau de la Sfânta Parascheva. Polițiștii au înghețat când au văzut cine era în mașină Ce se întâmplă acum cu Ana Maria Pantaze, croitoreasa care a câștigat Românii au talent în 2019. Din păcate, viața nu i s-a schimbat prea mult Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură. „Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR.Alte Articole Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru … Cât te costă să ajungi preot. Daniel Balaș, tânărul care …Se dau bani de la stat. Cine sunt copiii care vor primi lunar … Citeşte şi: Ce români nu mai pot avea permis de conducere. Anunțul momentului pentru toți șoferii   România, pe locul doi în topul țărilor cu cele mai vechi mașini din Uniunea Europeană România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto. Alte 1,8 milioane de autoturisme se încadrează în grupa de vârstă 20 de ani de ani și peste. Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilor Pentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu. „În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Grav accident rutier. Se întorceau de la Sfânta Parascheva. Polițiștii au înghețat când au văzut cine era în mașină Ce se întâmplă acum cu Ana Maria Pantaze, croitoreasa care a câștigat Românii au talent în 2019. Din păcate, viața nu i s-a schimbat prea mult Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Taxe mai mari pentru şoferi din 2023 în ciuda drumurilor proaste, pline de gropi, din multe zone ale României. O directivă europeană propune ca șoferii să plătească taxe de poluare în funcție de noxele emanate, potrivit digi24.ro. Camioanele și autocarele care depășesc 3,5 tone vor plăti taxa pe kilometru de șosea parcurs. Așa arată proiectul asumat de PNRR prin care Uniunea Europeană finanțează șantierele de autostradă din țară. Banii încasaţi ar urma să fie investiţi în infrastructură. „Serviciul de tarifare electronică ar trebui să pună la dispoziția acestora echipamente de bord personalizate și o asigurare a funcționalității acestuia, punerea la dispoziție a unor mijloace acceptate pentru efectuarea plății tarifului sau acceptarea unui alt mijloc de plată folosit de acesta, încasarea tarifului, virarea către entitatea care îl percepe, gestionarea relațiilor contractuale în ceea ce privește utilizatorul, securitatea și confidențialitatea în ceea ce privește funcționarea sistemului de tarifare rutieră și nu în ultimul rând protecția datelor cu caracter personal”, a precizat Lucian Calmuș, reprezentant CNAIR.Alte Articole Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru … Cât te costă să ajungi preot. Daniel Balaș, tânărul care …Se dau bani de la stat. Cine sunt copiii care vor primi lunar … Citeşte şi: Ce români nu mai pot avea permis de conducere. Anunțul momentului pentru toți șoferii   România, pe locul doi în topul țărilor cu cele mai vechi mașini din Uniunea Europeană România se află pe locul doi în Uniunea Europeană în privința ponderii în parcul auto a autoturismelor mai vechi de 10 ani. Peste patru milioane de mașini din țara noastră au peste 10 ani vechime, arată cele mai recente date ale parcului auto. Alte 1,8 milioane de autoturisme se încadrează în grupa de vârstă 20 de ani de ani și peste. Citeşte şi: Amenzi mai mari pentru şoferii indisciplinaţi în trafic. O nouă lovitură pentru buzunarele românilor Pentru a proteja cu adevărat mediul ar trebui impusă o taxă anuală fixă tuturor șoferilor indiferent de sectorul de drum pe care merg, atrag atenția activiștii de mediu. „În funcție de norma de poluare, de fapt de cantitatea de emisii pe care o are autoturismul, să spunem că emite 150 de g pe km, să plătim cu 1 leu gramul pe an, adică 150 de lei pe an. Toți cei care circulăm emitem în atmosferă, ca atare trebuie să plătim toți, indiferent de locul în care ne aflăm”, este de părere Dan Trifu, activist de mediu. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Grav accident rutier. Se întorceau de la Sfânta Parascheva. Polițiștii au înghețat când au văzut cine era în mașină Ce se întâmplă acum cu Ana Maria Pantaze, croitoreasa care a câștigat Românii au talent în 2019. Din păcate, viața nu i s-a schimbat prea mult Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News

Îți recomandăm și

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *