Oct 24, 2021
Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti.Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului. Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca. Obiectivul de investiţii prevede construirea unei linii de metrou uşor cu o lungime 21.03 km, cu 19 staţii subterane şi 1 depou suprateran. Amplasamentul este în judeţul Cluj, Municipiul Cluj-Napoca şi Comuna Floreşti. Prin actul normativ, Executivul reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Tren metropolitan Gilău – Floreşti – Cluj-Napoca – Baciu – Apahida – Jucu – Bonţida – etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj: Magistrala I de metrou şi tren metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea. Componenta 1. Magistrala I de metrou Cluj”, conform OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, potrivit comunicatului de presă al Guvernului.Alte Articole
Cum te poți lăsa de fumat. Părintele Calistrat: “De fiecare …
Incredibil ce au putut găsi specialiștii de la Protecția Consumatorului …
Specialiştii bagă frica în români: preţurile vor creşte … Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, iar beneficiarii sunt UAT Municipiul Cluj-Napoca şi UAT Comuna Floreşti. Citeşte şi: Primăria oraşului Cluj-Napoca, sancţionată de CNCD pentru o hotărâre care limitează accesul săracilor în mijloacele de transport public Se construieşte linia de metrou uşor din Cluj-Napoca Proiectul de investiţii este cuprins în cadrul Componentei 4 (Transport sustenabil) din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) – I4. Dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Cluj-Napoca. Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) este de aproximativ 13,7 miliarde de lei, potrivit News.ro. Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează potrivit art. 13 alin. (1) lit. a) şi art. 24 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea OUG nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, titlul 61 „Proiecte cu finanţare din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR”, de la bugetul de stat în condiţiile stabilite conform legii, de la bugetul local, precum şi din alte surse legal constituite. Citește și… Detaliul NEŞTIUT din TINEREŢEA lui Carmen Iohannis! Aşa NU o vei mai vedea! Ce făcea cu ani în urmă Prima Doamnă a României Oana Roman, în doliu! A murit în urmă cu puțin timp Video. Un avion aflat pe ruta Italia – SUA a pierdut o roată la decolare. Ce s-a întâmplat după 11 ore de zbor Urmarește RomaniaTV.net și pe Google News